دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

سانتریفیوژها با تحریم سه برابر می‌شود و زوار اربعین با تهدیدات داعش

تهدید و فشار" اهرمی که غرب به سرکردگی ایالات متحده آمریکا در طول تاریخ تلاش کرده است تا با استفاده از آن به خواسته های نامشروع خود برسد اما این اهرام الزاما همیشه کار ساز نبوده و جواب عکس داده است به ویژه زمانی که پای ایران و اسلام در میان باشد.

سانتریفیوزها با تحریم سه برابر می‌شود و زوار اربعین با تهدیدات داعش


شاید تعداد سانتریفیوژهای ایران و پیشرفت هسته ای بزرگترین تو دهنی به این تفکر استکباری باشد، دنیای غرب با استفاده از اعمال تحریم های غیر انسانی به دنبال توقف برنامه هسته ای ایران بود، تحریم هایی که اگر از بیرون به ان نگاه می کردیم از هر نظر بی نقص بوده و راه را برای پیشرفت هسته ای ایران می بست.

آنچه تحریم‌ها به وجود آوردند، اساساً 20 هزار سانتریفوژ بود چراکه وقتی تحریم‌ها آغاز شد، ما کمتر از 200 سانتریفوژ داشتیم.

گرچه ورود واژه "تحریم" به فرهنگ سیاسی و اقتصادی ایران از زمان ملی شدن صنعت نفت آغاز شد اما حجم بیشتر این تحریم‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت که خروجی آن، 161 نوع تحریم ریز و درشت علیه کشور بوده است و به جرات می توان گفت در این دوران هیچ کدام از این تحریم ها پاسخ گو نبوده بلکه بعضا جواب عکس داده است و اکنون این سوال را باید از غرب پرسید که آیا 161، عدد قابل توجهی برای اشتباه بودن را نیست؟

سانتریفیوزها با تحریم سه برابر می‌شود و زوار اربعین با تهدیدات داعش


موضوع دیگری که غرب در این سالهای اخیر آن را شدیدا پیگیری می کند بحث اسلام هراسی است که از طریق آن نیز ایران را تحت و شعاع قرار دهد به این ترتیب خشن ترین گروه تروریستی تاریخ به نام داعش در منطقه ظهور کرد و به اسم اسلام جنایت می کند.

تفرقه میان مسلمانان، ریختن ابهت اماکن متبرکه و تحت الشعاع قرار دادن فرائض دینی و ... موضوعاتی است که این گروه تروریستی آن را پیگیری می کند اما غرب باز هم از این اهرم فشار خود جواب عکس گرفت چراکه حضور داعش در منطقه باعش اتحاد بیشتر مسلمانان و تقویت خط مقاومت شد و آنطور که انتظار داشتند با ایجاد وحشت در مردم منطقه مانع رشد آرمانها و تحرکات دینی انها شوند، ماجرا پیش نرفت.

به طور مثال پس از فاجعه منا غرب بر این باور بود که مردم آنطور که باید در اربعین حسینی حضور نداشته باشند و ان فاجعه در کنار تهدیدات داعش بتواند از این تجمع پر مفهوم جلوگیری کند اما بر عکس آنچه تصور می شد "منا" موجب تحریک اراده بیشتر شده و نفرت از تهدیدات داعش روحیه شهادت و مبارزه طلبی را بیدارتر از گذشته کرده است.

در این مدت نیز شاهد تلاش بی وقفه نیروهای امنیتی برای مقابله با تهدیدات داعش بودیم از جمله خنثی سازی اتومبیل های مبم گذاری شده و یا  کشف و خنثی‌سازی 18 عروسک بمب‌گذاری شده در شمال بغداد و غیره که حتی این خبرها نیز باعث نشد تا ترس به دل زائرین راه یابد وانها را از "لبیک یا حسینگ باز دارد.

سانتریفیوزها با تحریم سه برابر می‌شود و زوار اربعین با تهدیدات داعش


آمار رسمی که هر ساله از سوی سازمان حج و زیارت و اداره گذرنامه در مورد تعداد زائران اربعین اعلام می شود، نشان می دهد که از سال 91 تا اربعین امسال، رشد 8 برابری وجود داشته است.

اربعین 91، تعداد زائرانی که از ایران به عتبات عالیات سفر کردند، طبق یک آمار 100 هزار نفر و طبق آمار دیگری حدود 240  هزار نفر بود که این تعداد در سال 92، به 480 هزار نفر رسید.

اما به یکباره تعداد زائران اربعین، علی رغم ظهور و بروز داعش در عراق و تهدیدهای امنیتی، جهش زیادی پیدا کرد و در سال 93 سه برابر شد.

سانتریفیوزها با تحریم سه برابر می‌شود و زوار اربعین با تهدیدات داعش

طبق اعلام معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور، حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از مردم کشورمان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق سفر کردند که این تعداد نه برای مقامات عراقی و نه برای مسئولان سازمان حج و ستاد عتبات عالیات قابل پیش بینی نبود و مشکلاتی را در زمینه حمل و نقل و اسکان به وجود آورد.

هر ساله آمار زوار اربعین  بین 17 تا 20 میلیون نفر بود اما این آمار امسال به 27 ملیون نفر رسید که به این ترتیب می توان گفت سانتریفیوزها با تحریم سه برابر می‌شود و زوار اربعین با تهدیدات داعش!

سانتریفیوزها با تحریم سه برابر می‌شود و زوار اربعین با تهدیدات داعش

گزارش از هدیه آقاپور

منبع : http://rjavanmusic.blog.ir/


۹۴/۰۹/۱۳
Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Download serial irani

download serial turky

download serial hendi

serial jadid gem tv