دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

۱۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود آهنگ جدید معین به نام عاشق که بشی

دانلود آهنگ جدید معین به نام عاشق که بشی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Moein Called Ashegh Ke Beshi

Moein-Ashegh-Ke-Beshi1-MyMusicPersia

  
۰ نظر
Admin

این حیوان درنده، مسلمانان را "حیوان" خواند

به گزارش رادیو جوان موزیک دات بلاگ دات ای ار؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی گستاخانه مسلمانان را حیوان خواند.


بر اساس گزارش روزنامه هیوم رژیم اشغالگر قدس، نتانیاهو در یک نشست ،که سفیر فرانسه نیز در آن حضور داشت، در اظهاراتی توهین آمیز، مسلمانان را حیواناتی خواند که باید مغلوب شوند.

وی که مسلمانان را " حیوانات خطرناک" خواند، در ادامه لفاظی‌های خود گفت: دنیا باید این حیوانات را که دست به قتل، کشتار و تجاوز می‌زنند، مغلوب کند.

این در حالیست که پیش از این نیز نفتالی بنت، وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی، اعلام کرده بود هرکسی اقدامی بر ضد این رژیم کودک کش صورت دهد، باید کشته شود.

حیوان درنده صهیونیست، مسلمانان را حیوان خواند
۰ نظر
Admin

با جنبه‌ ها وارد شوند+تصاویر

به گزارش گروه رادیو جوان موزیک دات بلاگ دات ای ار؛ این هفته نمک نمدان فتوطنزی را برسر نمایندگان مجلس می ریزیم، امیدواریم باجنبه باشند و اگر نیستند لطفا همین الان این خبر را ببندند.

پ.ن : سه شنبه این هفته (26 آبان 94) جلسه علنی مجلس به ریاست علی آقای لاریجانی برگزار شد و نمایندگان محترم به طرح سوال از وزرای اقتصاد و فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخته شد و کلی کار دیگر (دو سه تا قانون تصویب کردن، چند تا تبصره را حذف کردن و از این دست حرفها)
با جنبه‌ ها وارد شوند+تصاویر
۰ نظر
Admin

2 صهیونیست در تل‌آویو به هلاکت رسیدند/ پسر اسحاق هرتزوگ زخمی شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی العهد لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از منابع صهیونیستی از هلاکت 2 شهرک نشین صهیونیست در تل آویو خبر داد.

در همین حال، منابع آگاه اعلام کردند سه صهیونیست پنجشنبه در حمله ای با سلاح سرد در تل آویو زخمی شدند.

عامل فلسطینی این عملیات در تیراندازی صهیونیست ها به شهادت رسید.
۰ نظر
Admin

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام سمت تو

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی به نام سمت تو

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Amir Azimi Called Samte To

Amir-Azimi-Samte-To-MyMusicPersia.Com

۰ نظر
Admin

دانلود آهنگ جدید حسین تهی و سامی بیگی به نام با من میرقصی

دانلود آهنگ جدید حسین تهی و سامی بیگی به نام با من میرقصی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Hossein Tohi Ft Sami Beigi Called Ba Man Miraghsi

Hossein-Tohi-Ba-Man-Miraghsi-Ft-Sami-Begi-MyMusicPersia

  
۰ نظر
Admin

فیتیله‌ امشب در سیما

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرار است برنامه «شما و سیما» امشب ساعت 19 پخش شود که در آن ویژه برنامه‌ای برای برنامه «فیتیله» ترتیب داده شده است. در این برنامه به 24 سال زحمت گروه «فیتیله» که در مجموع فعالیت‌هایشان در تولید برنامه برای بچه‌های دو نسل از کشورمان کشیده اند‌، پرداخته می‌شود.

یکی دیگر از قسمت‌های این برنامه پرداختن این گروه به بحث قومیت‌ها، اتحاد و کنار هم قرار دادن همه قومیت‌های مختلف است و این هنرمندان تلاش می‌کنند در این ویژه برنامه درباره اتفاقی که اخیرا رخ داد بار دیگر با زبان خودشان از مردم عذرخواهی کنند و به نوعی بر نگاه ویژه خود به بحث اتحاد بین قومیت‌ها در برنامه‌های خود تاکید دارند.
۰ نظر
Admin

شش میلیون سال صورت انسان در یک دقیقه + فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، این فیلم که از سوی ناسا منتشر شده، توجه بسیاری از کاربران را در شبکه های اجتماعی و اینترنت جلب کرد.

۰ نظر
Admin

داعش با انتشار ویدیویی جدید، نیویورک را تهدید به بمب‌گذاری کرد+ فیلم و تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دیلی میل، داعش به تازگی، فیلمی را منتشر کرده است که در آن عناصر انتحاری این گروه تروریستی را در حال قدم زدن در میدان‌های «تایمز» و «هرالد» محله پرجمعیت «منهتن» شهر نیویورک نشان می‌دهد. این ویدیو تنها چند روز پس از تهدید شهر واشینگتن از سوی این گروه تروریستی، منتشر می‌شود. نکته جالب اینجاست که موسیقی متن این ویدیو، یک قطعه فرانسوی است (اشاره به حملات خونین تروریستی جمعه‌شب در پاریس). 


این فیلم همچنین تاکسی‌های زرد این شهر و جمعیت انبوه در دو میدان پرترافیک «تایمز» و «هرالد» را به تصویر می‌کشد. در سکانس بعدی این فیلم 6 دقیقه‌ای، یکی از عناصر انتحاری داعش را می‌بینیم که در حال بستن کمربند انفجاری به دور کمر خود است. وی سپس جلیقه چرمی خود را به تن می‌کند و وارد جمعیت انبوه حاضر در میدان تایمز - یکی ازمناطق پرترافیک شهر نیویورک - می‌شود. صحنه بعدی این عنصر انتحاری را در آستانه کشیدن ضامن انفجاری بمب دور کمر خود، نشان می‌دهد. 

۰ نظر
Admin

ماهی غول پیکر به اندازه یک پراید در دل ایران + فیلم

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک شهروند خبرنگار ما از صید یک ماهی غول پیکر توسط صیادان فیلمی را تهیه و ارسال کرده  است.

۰ نظر
Admin

Download serial irani

download serial turky

download serial hendi

serial jadid gem tv