دانلود بازی gta v

بازی Grand Theft Auto San Andreas یا GTA 5 یکی از پر فروش ترین بازی های کامپیوتری میباشد . بازی جی تی ای محصولی از شرکت RockStar هست , این شرکت بعد از انتشار GTA 3 و سپس Vice City سبک بازی های Open World را با Grand Theft Auto San Andreas به اوج خود رساند. بازی کامپیوتری GTA همیشه داستان جذاب و گیرایی داشته است در کنار گرافیک بسیار بالا بازی که دنیا و صنعت گیم را در زمینه OPEN-WORLD دگرگون کرده است این دفعه در بازی GTA V شما با ۳ شخصیت روبرو میشود که هر کدام داستانی جدا گانه را دنبال میکنند. اگر سیر صعودی بازی های شرکت Rockstar از GTA-IV تا GTA V را مقایسه کنیم ، همین بس که با بزرگترین پروژه تاریخ این شرکت آن هم در پایان نسل مواجه هستیم . یکی از نکات مثبت نسخه های متفاوت این سری، متغیر بودن شخصیت های قابل بازی آن ها بوده که شرکت راک استار به خوبی توانسته شخصیت های متفاوت و متعددی برای این مجموعه خلق کند. شرکت راک استار در جی تی ای 5 سعی کرد چاشنی واقع گرایی را به سری GTA تزریق کند. این امر موجب شد تا بسیاری از کارهای جذاب و هیجان انگیزی که می شد در San Andreas انجام داد به خاطر غیر قابل باور بودن از نسخه چهارم بازی حذف شود. داستان بازی از سال 1992 شروع می شود. Carl Johnson بعد از مدت ها از Liberty City خارج شده و به خاطر شنیدن خبر قتل مادرش وارد ایالت نیمه خیالی جی تی ای San Andreas می شود. بازی GTA San Andreas تمام آن چیزی است که یک فرد می خواهد در دنیایی آزاد انجام دهد و آنقدر سرگرم کننده و لذت بخش است که به بسیاری از بازی های پر هزینه دیگر می ارزد. جهت دانلود این بازی بصورت رایگان از دانلود0098 و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

جی تی ای 5 با هدف قرار دادن فرهنگ و ناهنجاری جوامع غربی، وقایع داستانی بازی را به Los Santos و خیابان های بی رحمش کشیده است. البته این شهر با آن نمونه ای که پیش از این دیده شده، تفاوت بسیاری دارد. Los Santos بسیار گسترده تر است و با جزئیات باورنکردنی ای همراه است که در بر گیرنده بزرگترین دنیای موجود در این سری بازی ها است. ماجراهای بازی GTA V حول محور ۳ شخصیت اصلی با نام های مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) است که هر کدام دارای ویژگی های شخصیتی متفاوتی هستند و دنیای بازی بصورت متفاوتی از دیدگاه این ۳ نفر از ۳ طبقه مختلف جامعه روایت خواهد شد. هر ۳ شخصیت با یکدیگر در ارتباط و بصورت مشترک یا انفرادی داستان بازی را پیش می برند که این امر در طول تاریخ این سری بی سابقه بوده است. همانند گذشته، اهداف و مأموریت های اصلی و فرعی در داستان وجود دارند که در بخش اصلی، هر ۳ شخصیت به طریق مختلف حضور خواهند داشت و هر کدام نقشی را ایفا خواهند کرد. نکته مثبتی که بسیار خوشایند به نظر می رسد، امکان جابجایی در میان هر ۳ شخصیت در هر بازه زمانی در وقایع خواهد بود که این اجازه را می دهد تا بازیکن هر بخش از داستان را از دید یک شخصیت دنبال کند و این امر یک استثناء در میان عناوین این چنینی محسوب می شود.

 

آموزش نصب بازی جی تی ای 5 :

– پس از دانلود , با استفاده از نرم افزار Winrar فایل ها را از حالت فشرده خارج نمایید و در یک پوشه کپی کنید. سپس فایل gta_sa.exe ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و از بازی لذت ببرید!
– برای مشاهاده کد های تقلب بازی, فایل Cheats موجود در فایل فشرده را اجرا نمایید.
– هم چنین قبل از Extract و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید

 

تصاویر بازی GTA V :


سیستم مورد نیاز :

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU : Pentium 4 / AMD Athlon XP Processor
Ram : 512 MB
HDD : 4.7 GB
GFX : 128 MB
DirectX : 9 compatible Surround Sound Card

لینک های دانلود :

 

download دانلود بازی

size حجم فایل : 710 مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : Download0098