دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام هنوز اسمت آویزه این گردنه از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین و متن آهنگ

Download New Music Yasin Gholami Called Hanooz Esmet Avize In Gardane On MyMusicPersia

ترانه: فاطمه حسینی | آهنگسازی: یاسین غلامی | تنظیم, میکس و مستر: دیجی عابد

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام هنوز اسمت آویزه این گردنه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی به نام هنوز اسمت آویزه این گردنه

متن آهنگ یاسین غلامی به نام هنوز اسمت آویزه این گردنه

یه حسی بهم میگه میبینمت
مثل روز اول صدام میزنی
میگی بیقراریم به آخر رسید
نمیخوای از این خسته دل بکنی
یه حسی بهم میگه غرق منی
نمیتونی از عشق دل بکنی
توهم مثل من تو همه لحظه هات
تو بارون کنارم قدم میزنی
منو با خودم اینجا تنهام نزار
از این زندگی بی تو دست میکشم
نفس هامو بی تو رها میکنم
من این عطر مرگو نفس میکشم
هنوز اسمت آویزه این گردنه
خودت این عذابو برام ساختی
هنوزم شبا بی تو دلواپسم
تو بدجور به این عاشقی باختی
یه حسی بهم میگه میبینمت
مثل روز اول صدام میزنی
میگی بیقراریم به آخر رسید
نمیخوای از این خسته دل بکنی
کنارت شبا غرق آرامشم
نزار بی تو از زندگی خسته شم
میترسم که حتی تو این لحظه ها
چشام قد یه ثانیه بسته شن
نزار بی تو از زندگی خسته شم
منو با خودم اینجا تنهام نزار
از این زندگی بی تو دست میکشم
نفس هامو بی تو رها میکنم
من این عطر مرگو نفس میکشم
هنوز اسمت آویزه این گردنه
خودت این عذابو برام ساختی
هنوزم شبا بی تو دلواپسم
تو بدجور به این عاشقی باختی