دانلود آهنگ جدید محمد حسام به نام از حالا تا ابد از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Mohammad Hesam Called Az Hala Ta Abad On MyMusicPersia

ترانه : علی بحرینی | آهنگ . تنظیم : حسین قربان پور | میکس و مسترینگ : مرتضی تقی زاده

دانلود آهنگ جدید محمد حسام به نام از حالا تا ابد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود آهنگ جدید محمد حسام به نام از حالا تا ابد

متن آهنگ محمد حسام به نام از حالا تا ابد

از دل من خبر داره چشای تو
از حالا بین ما هرچی شه پای تو
خوبه که دارمت نگه میدارمت
میشه هر حسیو دید تو صدای تو
جای من تو دلت تو دلم جای تو
بهتره حال دلم رو هوای تو
واسه من زندگی اونه که تو بگی
نبض من میزنه با نفس های تو
نفسام بنده به خنده های تو و
میمیرم آخرشم برای تو و
همیشه حاضرم توی هر خاطرم
از همه بگذرم تا ببینم تورو
نفسام بنده به خنده های تو و
میمیرم آخرشم برای تو و
همیشه حاضرم توی هر خاطرم
از همه بگذرم تا ببینم تورو
اگه دیوونه شدم تو مقصری
مگه دست خودته که میخوای بری
از حالا تا ابد چه خوب باشه چه بد
همه حرفاتو باید به خودم بگی
طوری میشم نتونی ازم بگذری
واسه من از خودمم تو مهمتری
خیلی میشناسمت میمیرم از غمت
منو داری با عشقت به کجا میبری
نفسام بنده به خنده های تو و
میمیرم آخرشم برای تو و
همیشه حاضرم توی هر خاطرم
از همه بگذرم تا ببینم تورو
نفسام بنده به خنده های تو و
میمیرم آخرشم برای تو و
همیشه حاضرم توی هر خاطرم
از همه بگذرم تا ببینم تورو