از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Hasan Shamaizadeh Called Darde Delaamo On MyMusicPersia

آهنگساز : حسن شماعی زاده | ترانه سرا : رامتین بیدار

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام درد دلامو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام درد دلامو

متن آهنگ حسن شماعی زاده به نام درد دلامو

میخام باور کنم اونجا یکی حرفامو میفهمه یکی تنها پناه من
تو این دنیای بی رحمه , میخام تب حضور تو بشه حرم صدای من
بشینی پای حرفامو پای دردو دلای من تو از من گم شدی و من هنوز دستاتو کم دارم

کجا ابری شدی بی من که دارم بی تو میبارم
هنوزم پشت لبخندم یه دنیا دردو دل دارم

تو میخای دور شی اما من به این خونه گرفتارم
ای کاش بفهمی درد دلامو بغض نشسته توی صدامو
چیزی نمیخام جز اینکه باشی از این هوای رفتن جدا شی
ای کاش بفهمی درد دلامو بغض نشسته توی صدامو باور کنی من بی تو تباهم
وقتی نباشی من بی پناهم
یه جایی تو دلم داری که جز تو مال هیچکس نیست

که جز آرامش چشمات برام چیزی مقدس نیست
تو از من گم شدی و من هنوز دستاتو کم دارم , هنوزم پش