دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

آیا فضولی های دیجیتالی "NSA" تمام خواهد شد؟

 بعد از گذشت 2 سال از افشاگری های ادوارد اسنودن و انتشار اسناد سری از سوی وی در مورد برنامه ی جاسوسی و استراق سمع NSA، بلاخره  این طرح به پایان رسید.

کاخ سفید طی بیانیه ای روز جمعه با اعلام پایان یافتن رسمی این طرح در روز 29 نوامبر، خاطر نشان کرد که دیگر از این پس NSA حق جمع آوری عمده ی فراداده ی شهروندان آمریکایی و غیر آمریکایی را ندارد.

 این طرح که سال ها اجرا می شد، به NSA اجازه می داد  اقدام به جمع آوری فراداده یا همان مونیتورینگ تماس های گرفته شده آمریکایی ها و دیکر مردم دنیا کند.

البته به ظاهر  "NSA" حق ثبت و ضبط محتوای مکالمات را نداشته است.



فضولی مخابراتی



.در حالی در ماه مارس 2015 جمع آوری گسترده و عمده ی فراداده از سوی دادگاهی در آمریکا غیر قانونی شناخته شد و به موجب USA Freedom Act آژانس امنیت ملی آمریکا موظف شد تا هر چه سریعتر این برنامه را کنار بگذارد، اما  علی رغم این موضوع اجرای این برنامه از سوی این نهاد تا 29 نوامبر بار دیگر تمدید شد.

اما سوال اینجاست که ادعای توقف این طرح چقدر واقعی است؟

 گرچه دولت ایلات متحده به این طرح که در طول این سال ها بدر ظاهر با هدف شناسایی اقدامات مشکوک و تروریستی انجام می شد خاتمه می دهد اما این به معنی اتمام سرکشی دیجیتالی آژانس امنیت ملی آمریکا نیست.



فضولی مخابراتی


واقعیت آن است که به جای طرحی که احرای آن متوقف شده طرح دیگری جایگزین ان میشودکه در آن به نهاد های امنیتی اجازه داده  که در شرایط خاص تا 6 ماه از طریق شرکت های مخابراتی بر روی تماس های تلفنی برخی افراد که مظنون به دخالت در فعالیت های تروریستی هستند، نظارت کنند.


فضولی مخابراتی

 
دولت دموکرات اوباما که خود را منتقد سیاست های امنیتی نو محافظه کاران آمریکا در زمان بوش نشان می دهد، قرار است برنامه ای با رویکرد تهاجمی کمتری را  به زودی جایگزین این طرح کند.

از همین رو نمی توان این طور تحلیل کرد، با توقف طرحی که در ابتدای این گزارش به آن اشاره شد تغییری در سیاست های امنیتی دولت ایالات متحده آمریکا ایجاد نخواهد شد.

منبع : http://rjavanmusic.blog.ir/


۹۴/۰۹/۱۳
Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Download serial irani

download serial turky

download serial hendi

serial jadid gem tv